fredag 27 februari 2009

Vååår

Våren kom till Småland idag eller iaf runt klockan 12.00-13.00 men den gick snabbt över och istället började det snöa men under dom timmarna passade jag och Magdis på att sitta och kedjeröka lite fyfan vad härligt det var ska jag säga er. Som ni vet kändes det ruttet att komma hem till kalla Sverige efter ett vårigt London men idag hade jag hopp men som sagt det gick över. JAAAAAJAAA men jävlar vad jag är på g nu fan har gjort två engelska arbeten den här veckan och har börjat på det 3 och känner att det flyter på med allt annat. Hoppas så att kunna bli klar med så mycket som möjligt nästa vecka så jag kan slappa lite dom 2 sista veckorna på "praktiken". Åker även till Stockholm på torsdag och helgen efter blir det Götelabörg. Imorgon är det fest i Oskesääämn trevligt trevligt och nu ska jag ut o röka herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar