fredag 20 mars 2009

FÄRDIGREST

Fan vad jag är sämst på att blogga men har fan haft fullt upp.
Stockholm var grymt och likaså Göteborg, det var bara en jävla massa fest. I Stockholm blev det Berns, 20-års fest och Ace <3 class="blsp-spelling-error" id="SPELLING_ERROR_7">Fight Club + brandalarm haha jaja. Göteborg blev det Invigning för Bangs for Memories och sedan Röda Sten. Aaah saknar Gbg o Sthlm redan fyfan folket fyfan fest fyfan. Ikväll ska jag åka in till Kalmar och se på Suburban Kids With Biblical Names, det kommer bli aaaskalas haha fyfan som dom flesta säkert vet så är jag ett gammalt fan av dom och det är ju såklart därför jag heter RENTAWRECK på bland annat bilddagboken och helgon.
Ne nu ska jag skynda så jag inte missar bussen till skolan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar