tisdag 21 april 2009

JÄVLA LAXRÅTTOR

Faaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Jo men vafan det här är nog min turdag, sov i nabben igår för vi drack vin o grejer så skulle jag upp till skolan idag men då gick inte bussjäveln så då fick jag vänta till 09.50 så jag skulle hinna skriva mitt samhällsprov iaf. När anslutningsbussen från nabben är framme i Mönsterås så går jag av och ser att Kalmar bussen självklart börjar åka, så jag springer som en jude och vinkar men den stannar fan inte så då springer jag ner mot korsningen och gör samma sak men utan resultat. FAN VAD JAG HATAR KALMAR LÄNS TRAFIK dom måste vara ett stort jävla skämt. Vafan, okej om man missar bussen lr t-banan i Stockholm för då kan man ta en buss lr t-bana några minuter senare och komma kanske 5 minuter sent, men här på landet går inte det för här går dom en gång i timmen om man har tur. Vafan det var ju en anslutningsbuss då ska den ju vänta tills folket har gått på men eller?NÄ. Satans helvetes, haha fan läraren kommer tro att jag är rudis i pallet lr nåt eftersom jag var sjuk förra provtilfället. Min vanliga tur fan vad jag älskar att vara Henrik Brink ibland. Men Fjällen var najs iaf, bilder kommer senare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar